Saturday, December 30, 2017

12 обещания към мен


Нали знаете как на всяка Нова година си давате обещания. В повечето случаи тези обещания са свързани с това да подобрите себе си... иначе казано - ще тренирам повече, за да имам тяло като на Шакира, ще се старая повече в работата, за да ме повишат, ще открия мъжа на мечтите си... и т.н.
И всеки път в края на гдината осъзнаваме, че сме осъществили или една много малка част от обещаните си резолюции.. или нищо от тях.
Тази година обаче реших да съм отговорна! Направих списък и ще осъществя всяко от 12-те неща, които си обещая за 2018. А за да не чийтвам, всеки месец ще представям пред вас осъществяването на 1 от тях! Така ще съм сигурна, че няма да избягам от собствените си обещания, защото АКО го направя, вие имате правото да ми се скарате и най-вече - да ме вкарате в правилния път! :D

Ето ги моите 12:

1. Да пътувам повече
Големият ми срам през тази година е, че не пътувах. Не. Вместо това се заринах в работа, проекти и какво ли още не и забравих да се сещам и за себе си, за това което обичам най-много.

2. Да давам повече от себе си за другите
Животът е една безкрайност, в която важи едно правило: Каквото повикало, такова се обадило. Колкото и да мислиш, че може да ти се размине, в крайна сметка човек получава заслуженото си. И по-добре то да е хубаво.

3. Да се храня по-здравословно
Трябва си... Макар все още да не съм в онази възраст, в която следите на времето оставят своите видими отпечатъци върху кожата ми, определено усещам, че вече не мога да ям каквото си поискам и да ми се разминава. Здравословното хранене дава своето отражение не само върху фигурата ни, но и върху кожата и косата. На този напредък държа особено много!

4. Да се чувствам комфортно в собствената си кожа винаги и да бъда в хармония със себе си
Мисля, че повечето жени така или иначе имат проблем с това. Но 2018 ще бъде годината, в която ще преодолея собствените предразсъдъци към себе си.

5. Да тренирам повече
Сега успявам да стигна до тренировки три или максимум четири пъти в седмицата. До известна степен това се дължи на факта, че става въпрос за Kangoo Jumps и Group Cycling, които по своята същност са групови занимания и за тях трябва да се съобразявам с определени часове. Искам обаче да подобря това на поне 5 пъти в седмицата и да ви разкажа повече за тази своя страст.

6. Да прекарвам повече време с родителите си
Аз съм благословена с най-удивителните родители на света. Знам, че всички казват това, но ви уверявам - моите наистина са! Те са изключително сърдечни, лоялни, щедри и всеотдайни хора, с които всеки момент е чисто удоволствие.

7. Да преодолея един свой страх
Аз принципно съм доста безстрашна. В момента дори не се сещам кой ще е страхът за преодоляване. НО ще го открия някъде из най-дълбоките дълбочини на сърцето ми. И ще ви го кажа!

8. Да се науча да пия джин.
All Hail to Gin! Поне всички така ми казват... Джин с това... Джин с онова... Извинете, какъв алкохол има в този коктейл? -Джин! -А в онзи коктейл? -Джин. Окей! Явно ще трябва да се науча да пия джин - единственият алкохол от цялото портфолио, който НЕ мога да пия :D

9. Да бъда по-организирана
Ей туй ще бъде най-трудно, да знаете!

10. Да се науча да отделям повече време за себе си
Просто и ясно.

11. Да започна отново да танцувам
Знаете ли, че години наред съм танцувала народни танци? Те ми дадоха чувство за такт, ритъм, усещане за музиката, но най-важното - дисциплина. Танците те извисяват и отличават. Искам отново да изпитвам удовлетворението от съвършено извършения танц. Може би обаче ще опитам нещо различно.

12. Да се науча на нещо, което до сега никога не съм правила.
Сиреч - да открия талант, който да развия. Това може да бъде рисуване, грънчарство, поезия, готвене (Цонко, мечтай на воля :D) или каквото и да било... но да го правя с удоволствие!

И едно пожелание - здраве. За мен и за хората, които обичам. Всичко друго е постижимо, стига само да го поискам!

Имайте прекрасна Нова Година!

Follow Games of Fashion on:
FACEBOOK // INSTAGRAM

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava