Thursday, September 7, 2017

Loafers! И последната лятна не-точно-рокля



Есента е в града. Ту топла, ту ветровита, а сутрините много често и мразовита. Без знаение дали сме готови за нея или не, тя идва с безкрайното си разнообразие от тенденции и предложения, които само очакват да бъдат изпробвани!
Но преди якетата, дънките, леките шалове и блузите с дълъг ръкав да се наместят удобно в гардероба ми, за последно изпращам лятото с пола и голо рамо! Ще ми липсва много и ще го очаквам отново с нетърпение.
Както всяка година се случва, първото попълнение за сезона са обувките! Обикновено всяка есен търпеливо изчаквам докато магазините заредят новите си колекции, премислям кои тенденции искам да изпробвам и правя списък с топ 5 неща, с които да се сдобия задължително на първо време. А след това целият ми стил и всички останали шопинг решения да се въртят около тях. Обикновено това са statement pieces - палто, удобна чанта, готини дънки, модел риза и т.н. Изкачвам докато имам пред себе си пълната картинка и след внимателно обмисляне - инвестирам.
Но не и с обувките! Появят ли се първите есенни модели, аз съм влюбена до уши още в първия магазин, в който вляза! И просто трябва да ги имам! Ами... ако вземе, че се свърши точно моя номер?
Подобна импулсивна покупка бе този страхотен чифт loafers от Deichmann. Честно казано, не си спомням кога беше последният път, в който получих толкова много комплименти за каквото и да било! Много са удобни и стоят страхотно с всичко! (За мен беше много важно да стоят добре и с панталон)
Между другото... това НЕ е рокля :D Това с плисирана пола и плисиран топ с едно рамо, който купих от един блогърски базар и ми стана много любим! Харесва ми как напластени двете изглеждат като едно цяло. :)
Междувременно, плановете за есента текат с пълна сила!
Има толкова много готини и нови неща, които нямам търпение да споделя с вас, но това ще става малко по малко. С Николай сме се замесили в едни чуднотии и тепърва предстои да видите много нови проекти. Мисля, че тук е времето да отговоря на въпросите на някои от вас, които напоследък получавам в Instagram - не, няма да ставам влогър! :D Много се радвам, че мислите че ще съм забавна пред камерата, но това просто не е моето нещо. :) Никога не съм го искала и дори не съм се и замисляла, макар че Николай на няколко пъти го е подхвърлял като идея :D Просто цялата концепция на говореното пред камера на различни теми не е точно моето нещо. Но пък иначе съм много приказлива! :D
Та изненадите, които сме подготивли, са свързани по-скоро с блога, за който предстоят много нови неща! Стискайте само палци за повече време! Че както обичам да се нагърбвам със 100 неща.... :D

Top: Unknown
Skirt: H&M
Loafers: Deichmann

*Photo Credit: Vibrant Frame by Nikolay Yordanov

А вие сдобихте ли се вече с перфектния чифт есенни обувки?

Follow Games of Fashion on:
FACEBOOK // INSTAGRAM


No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava