Saturday, August 19, 2017

Beach Stripes in the City



Когато плажа не ти стига, за да носиш най-готината плажна чанта на света, пренасяш я и в града! Между другото... страшно е удобно! Побира всичко и супер се съчетава със сладурските ми еспадрили с дини. За всички, които попитаха - тях ги купих по случайност. Бях си харесала едни с принт на ананасчета, но не си спомнях от кой бранд. Затова тръгнах да ги търся буквално магазин след магазин. Само че като видях тези, тотално забравих за предходните!
Interesting fact? - Не обичам диня!
Панталонът пък е класически модел с висока талия и в повечето случаи го обличам с тениска или риза. Много е подходящ за офис среда, например, или за по-casual случаи, защото този тип панталони могат да бъдат носени както с високи обувки, така и с кецове и маратонки.
Флоралната риза с нежни къдрички пък е поредното ми изненадващо откритие от LC Waikiki!Обичам го това място! В никакъв случай не го пропускайте по време на шопинг обиколките си! Там може да откриете страхотни неща на страхотни цени!
Малките детайли обаче са скритият коз на този тоалет. Като цяло... аз не съм човек на детайлите и си го признавам. И за да е пълна картинката, признавам си, че много често вътрешно се радвам и поздравявам, ако не съм пропуснала някой детайл или като цяло съм помислила за него. Просто в повечето случаи съм прекалено нетърпелива за тях. Съзнанието ми е върху 100 неща, докато аз правя 101-то. Но с времето, а и ако си го поставя за цел, се научавам да бъда по-внимателна и разсъдлива.
По принцип много рядко нося и пръстени, но този сет от SEMANDO веднага ми хвана погледа. Колието също е едно готино допълнение за случаите, в които топа е с по-дълбоко деколте.
Междувременно, не пропускайте да разгледате сайта им :) Имат много интересни и нестандартни неща. Много са новички, но за сметка на това - изпълнени с планове и амбиции. А всички знаем колко трудно може да бъде началото :)


Панталон: Bershka
Риза: LC Waikiki
Еспадрили: Springfield
Чанта: Clinique (custom made)
Бижута: SEMANDO

*Photo Credits: Vibrant Frame by Nikolay Yordanov

Ами вие? Харесвате ли малките детайли и обръщате ли им внимание?
И също така... носите ли плажната си чанта в града? :D

Follow Games of Fashion on:
FACEBOOK // INSTAGRAM

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting!
Your comments make my day brighter :)

-Preslava